Laatste dag Zuid Afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Familie Brockhoff - WaarBenJij.nu Laatste dag Zuid Afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Familie Brockhoff - WaarBenJij.nu

Laatste dag Zuid Afrika

Door: Fambrockhoff

Blijf op de hoogte en volg Familie Brockhoff

06 Augustus 2011 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Vandaag vliegen we naar Dubai, maar eergisteren hebben we de dag afgesloten met een prachtige safari. We zagen een groep olifanten grazen op een heuvel en gingen met de auto precies op hun weg staan. maar in plaats van voor ons langs te lopen gingen ze precies onze kant op! Het gevolg was dat de auto gewoon aangeraakt werd en 5 minuten prachtige film en foto's van met oren wapperende olifanten. Bij de picknick gaven we onze ranger zijn fooi, hij was helemaal gelukkig met het als grap bedoelde 1 miljoen dollar biljet. Helemaal grappig was  dat een aantal van zijn collega's zelfs 'geloofden' dat hij met pensioen ging.

Gisteren stonden we op met ... regen. We hadden wel medelijden met de andere gasten die met een poncho de stromende regen in moesten met de open auto. Wij hadden het geluk dat we ruim 500 kilometer moesten rijden dus bij ons in Oudtshoorn was het gelukkig droog en een beetje zonnig.

We logeerden bij La Plume guesthouse, een werkende struisvogelfarm met kamers die wel erg truttig waren ingericht, met zelfs rozeblaadjes in de toiletpot en op ieder handdoek een lavedeltakje.

Vandaag naar Kaapstad en dan de nachtvlucht naar Dubai.

• 06 Augustus 2011 - 08:38

Oma Tina:

Nou jongens tweederde zit erop .
    De safari ,natuur ,spannend om steeds te lezen. Maar nu heel wat anders denk ik. Verstop je creditkaart maar Papa. Genieten jullie deze week maar lekker van het strand en de zee....smeren hoor. Liefs xxx

• 06 Augustus 2011 - 11:08

Riet Kammenga:

Wat een mooie tijd hebben jullie gehad!! Nu Dubai dus,zal best een cultuurshock worden, in ieder geval een shock wat temperatuur betreft! Ik wens jullie nog een fijne dag en een hele goede vlucht. Ik sluit me aan met het advies van oma T, wat betreft 't smeren en de "eurootjes"! Genieten maar!!!