Shop till you drop - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Brockhoff - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Brockhoff - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Door: Fambrockhoff

Blijf op de hoogte en volg Familie Brockhoff

08 Augustus 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gisteravond zijn we met de taxi naar Dubai Mall geweest. Als ik ooit een miljoentje win ga ik hier winkelen! In het winkelcentrum zijn er inderdaad 1200 winkels: Dior, Gucci, Versace, super mooie schoenenwinkels enzovoorts.

In het winkelcentrum zit het grootste aquarium ter wereld. Je kon er zelfs in duiken met haaien ( ha! al gedaan). We wilden eigenlijk buiten gaan eten maar daar was het te warm voor. Het is Ramadan dus er wordt hier geen alcohol geschonken dus dat was even een shock voor papa en mama. We hadden uitzicht op Burj Khalifa (hoogste gebouw ter wereld) en de fonteinshow. Deze show was nog mooier dan die in Las Vegas!

Voor de auto liefhebbers: bij de uitgang van Dubai Mall had Niels ook nog even geluk. Een Ferrari 599 GTO (!), Rolls Royce  Ghost, Ferrari California, 2 Bentley GT's en een BMW X5 en X6 M. Met nummerborden zoals '9' en '13'.

Rond 23:00 uur terug naar het hotel, het was toen al lekker afgekoeld naar 37 graden...

Vanochtend zijn we lekker laat gaan ontbijten en dit was echt super luxe. Papa, Daphne en Niels zijn nog gaan snorkelen maar het water was te heet (morgen even meten hoe warm het zeewater is, dat is niet normaal!). Niels had het zo warm dat hij met z'n hoofd in de koelbox is gaan zitten. We zijn van de zebra's in de tuin naar kamelen in de tuin gegaan want vandaag liepen er kamelen rond!

• 08 Augustus 2011 - 14:42

Opa Ben Oma Edith:

pfffffff pffffff

• 08 Augustus 2011 - 15:45

Oma Tina:

Jongens denk ook nog even aan de arme kindertjes in midden Afrika he als je gaat shoppen na je luxe ontbijtevenement.!!!! Ja met die warmte moet je je hoofd wel koel houden , dus blijf lekker genieten.
    Wat heb ik toch een mooie kleinkinderen. Liefs xxx