Dolfijnen in Atlantis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Brockhoff - WaarBenJij.nu Dolfijnen in Atlantis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Brockhoff - WaarBenJij.nu

Dolfijnen in Atlantis

Door: Fambrockhoff

Blijf op de hoogte en volg Familie Brockhoff

09 Augustus 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag zijn we naar Atlantis gegaan met onze privé taxichauffeur Naveed die we altijd kunnen bellen. Atlantis is een hotel met een waterpark ernaast,  het ligt op het puntje van de palm. Het was gelukkig niet zo heel erg warm vandaag zo'n 37 graden dus het was heerlijk vertoeven, in de wildwaterbaan of op een van de tig glijbanen, er was er zelfs een die door het haaien bassin heen ging (deze glijbaan was wel helemaal afgesloten).

Vandaag is er weer een wens uitgekomen van de meiden ze mochten vandaag met de dolfijnen zwemmen, ze vonden het helemaal super en dol fijn wat op de foto's wel te zien is.

• 09 Augustus 2011 - 20:15

OmaTina:

Wat een stralende gezichten....
    net als mama ook met de dolfijnen gezwommen.....
    Wil toch echt alle foto,s zien.meer dan 1500???.. Nog een paar dagen genieten jongens..Liefs xxx

• 11 Augustus 2011 - 12:21

Ruud En Susan :

Hier even een berichtje van ons vanuit Zakynthos. Helaas hebben we niet alles van jullie avonturen kunnen volgen, we hadden het nl erg druk met vakantie vieren :D. Hier ook super mooi en gezellig! Nog een paar fijne dagen en tot in Capelle!

• 11 Augustus 2011 - 12:37

Riet Kammenga:

Hoe is het nu met jullie?? Hopelijk is 't ok.
    Ook groetjes aan Ruud en Susan, waar verblijven jullie! Wij wonen in Lithakia op Zakynthos, Huisnr.66. Straatnamen hebben we niet.
    Jullie ook fijne vakantie!
    Riet Kammenga.