St Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Familie Brockhoff - WaarBenJij.nu St Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Familie Brockhoff - WaarBenJij.nu

St Augustine

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Familie Brockhoff

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Gisteren hebben we de drukte van Orlando en alle pretparken omgeruild voor een heel ander deel van Florida. Eerste stop: kennedy space center. Helaas hebben we geen raket gelanceerd zien worden maar onderweg hebben we wel al de eerste alligators gespot! Hierna zijn we verder gereden naar Daytona beach ( ook wel bekend als the worlds most famous beach). Je mag hier op het strand rijden dus we hebben onze auto op het witte zand geparkeerd en hebben een duik genomen in de enorme golven. Natuurlijk niet te ver het water in want dit strand staat er bekend om dat er nog wel eens haaien kunnen zwemmen. Toen we uitgerust waren zijn we verder gaan rijden naar st Augustine, het oudste stadje van de united states. We zijn te voet het oude stadje gaan verkennen waar je nog veel spaanse invloeden kunt vinden. We hebben gezellig op het terras in st george street gegeten en daarna nog lekker gewinkeld. Niels heeft twee van de heetste pepers gekocht die hij thuis gaat laten groeien ( en eten !!!). Vanmorgen hebben we een stevig amerikaans ontbijt op van 1400 calorieen en zijn we vertrokken richting Crystal River, helemaal aan de andere kant van Florida. Nu we toch al leven als echte amerikanen hebben we net boodschappen gedaan bij de wallmart met allemaal een eigen scootmobiel/winkelwagen.Dat was enorm lachen.... Daarna hebben we heerlijk bij het zwembad gelegen bij ons hotel in Crystal River. Morgen vroeg op want we gaan zwemmen met zeekoeien!

• 12 Augustus 2015 - 10:47

Edith Dewit:

Zo wil ik ook de boodschappen wel doen lijkt me heerlijk , en dan een ander het laten pakken voor je .veel plezier bij de zeekoeien hoor wel of jullie ze gezien hebben , groetjes kus

• 12 Augustus 2015 - 14:27

Walentine:

Jullie komen veramerikaans thuis....helemaal verwend...alles gaat straks op rolletjes.@wieletjes.
    We blijven het volgen en ons verwonderen.
    Vandaag is Bert jarig ....er komt visite uit Hardenberg.....Kus

• 14 Augustus 2015 - 19:26

Ben:

Wat een mooie reis maken jullie weer , en even niet denken aan de calorieen